Raslantı ve Milat
hayat, olmak ile kaimdir. her anlamda olmak ile. nefes alıyor oluşla, yaşıyor oluşla ve daha birçok şey ile.
hayat,başlangıcı ve bitişi arasında en güzelini sunsun hepinize. içinize, ruhunuza, gözlerinizdeki ışığa bile iyi gelecek şeyleri nasip etsin.
evet bugün yine yüreğime en derinden bir şey dokunduğu için yazıyorum. bugünü kendim için tekrarlı bir miladın başlangıcı olarak gördüğüm için yazıyorum. bu kadar birbiri ardına denk gelmesi tamamen tevafuk.
belki yeni bir yolun başlangıcındayızdır, belki hala karardayızdır, belki hala sevebiliyoruzdur, belki hala dimdik durabiliyoruzdur ve belki, çokça yine kendimiz olarak yolumuza devam edebiliyoruzdur. bize biçilen bu ömürde en hakkı ile yaşayarak devam edebilmek mevzusu çok kıymetli. hak kelimesi, aslında dibine kadar değil, layıkıyla, sana, kendine yakışır hali ile yaşamak. müslümanca, dilimizdekileri eyleme geçirerek. gündelik yaşamdaki söylemlerimizi bile. duruşlarımız net, sevgimiz derin olmalı. yüreğimizdeki kelimeleri daha da yaşayışa dökerek ilerlemeli ve ona göre hareket etmeli.
yazın,traktördeki hasatın üzerine yatıp dünyayı selamlamak ve küçük, sakin dünyamızla, kendimizle kalabilmek. kendimizi anlatmaya çabalamamak, her sözümüz ve davranışımızla anlaşılmak ya da ne bileyim anlaşılamamak. güneşin doğuşuna ağlamak, dalların esintisine hayran olmak, yağmura gönül vermek, damlaların yüzünde bir yol bulması,toprağa şükretmek, ikindi vakti bir tepede oturup dalmak. bunları karşındakine anlatmadan anlaşılmak, ne güzel bir his.tüm beni iki melodide toplasaydım eğer, bir tanesi aşağıdaki müzik olurdu. her şeyiyle.

Yorumlar
Yorum Gönder