Bisütun Dağı

hayatın güzel anları, güzel bir filmin damağınızda kalması gibi bir şey ile taçlanabilir.

işte nice tiradlardan birini de bu sayede dinlemiş olmak şad etti ve epey anlam kattı. filmim tüm dokuları içime işledi.

"....

- yaşlılık ,berbat bir hastalıktır.

+evet ama daha kötüsü de var.ölüm...
-ölüm mü?
+evet.ölüm en kötüsü.insan,bu güzel dünyaya,tabiat harikalarına ve allah'ın nimetlerine gözlerini kapadığı zaman bir daha hiç geri dönmeyecek demektir.
-öbür dünyanın daha güzel olduğunu söylüyorlar.

-öbür dünyanın güzel olup olmadığını kim görüp geri dönmüş? “diyorlar ki hurili cennet güzeldir. ben diyorum ki, üzüm suyu ondan daha güzeldir. elinde olana sarıl, o boş vaatleri bırak. davulun sesi bile uzaktan güzeldir. elinde olana sarıl!” ....

Rüzgar Bizi Sürükleyecek (1999) | MUBI

Yorumlar