La Belle Époque
dün aşırı iyi bir film izledim.ve aşağıdaki kelimeler ile güzel bir anı kaldı bende. düşünmeye sevk eden güzel bir anı.
"bence onu seviyorsun. onu terk ettin ama onu seviyorsun. onun değiştiğini söylüyorsun ama sen de öyle. onun anılarındaki ilk halini hatırlamak yerine güzel yanlarını bul. üzüntüleri, şaşkınlıklarını, bugün var olan şeyleri. insanları tam olarak kalmasını istediğimiz gibi yeniden yaratamayız. her şey istedigimiz gibi olmayabilir. hayal kırıklığına uğramayı, eleştirilmeyi, yeniliklere açık olmayı ya da daha az mükemmel olmayı kabullenmeliyiz. aksi halde sadece başlangıçlarda yaşıyoruz. "

Yorumlar
Yorum Gönder