Toparlanın Gidiyoruz
bir canlının, kendini yuvada hissedeceği yerinin olması ne muhteşem bir şey.
kendimizi tüm noksanlıklarımızla ve her daim olacak olan noksanlıklarımızla görecek olmak. uzak gibi görünen yakın şeylere karşı olan inancımızla. bir dayanağa , bir baş koymaya…
o yüzden hadi vakti gelmiştir, toparlanın gidiyoruz.

Yorumlar
Yorum Gönder