Bitti Sanacaksın
yıllar geçecek, birçok yol geçilecek. bitti sanacaksın ya da yeni başladı. hiç bilemeyeceksin. uzaklarda birini arayacaksın. ama uzaklarda. yaş alacaksın. uzaklarla beraber, yakınlarla birlikte. herkes kendi zamanında yaşayıp, nefes alıp geçecek. ömrümüzün yettiği yere kadar. iyi insanlar tanıdın, tam terslerini de. öğrendin, belki de öğrettin. sustun ve belki de çok bağırdın. yol oldun ve belki de yoldaş. kim bilir? hiç bilemedin belki de bildiklerini. sığındığın şeyler belliydi ve hala da öyle. hala aynı sensin, gram değiştin mi deseler değişmedin ama dönüştün. dönüşmene neden oldu bunca zaman.
neden ve sonuçlarla yaşayıp, kendimize payeler çıkarırız. bildiklerimiz bilmediklerimiz, sustuklarımız bağırdıklarımız olur. ama yine kendimiz yaparız bunu. yani kendimiz için bilir ve kendimize susarken, kendimize bağırır oluruz. bu dönüştürür işte.kendimizden tek şey eksiltmeden, karşı tarafımızı görürüz ve bizi görenleri. hayatta bazı şeyleri tekerrür ettirme ya da bir şekilde karşımıza tekrardan çıkarma durumu olsaydı, içindeki suskunluğun en yüksek bağırışını anlatırdın o an. o an, o sesliliği duyacak biri olur muydu bilmiyoruz ama.

Yorumlar
Yorum Gönder