Güzellik Arayışı
biz ne yapıyoruz? bilmiyorum. her gün her saniye tekrardan sorguluyorum. yaşandıkça güzelleşecek, anlaşıldıkça daha da iyi olacak bir dünya hayatı mümkün iken, bunlara bile zamanı yok insanın. her gün aynı döngüde devam eden bir gidiş dönüş aslında bugün insanın yaptığı. her gün devam eden bir gidiş dönüş. sonra dışarıda asıl nefes alan dünyanın varlığını ve sizin de o dünya ile daha da temiz nefes alacağınızı biliyorsunuz. koltuk sevdalarına, hak yemelere, hakkınızı aramalara ama iki kulak arasından 120 km/saat hızında bir etki ile çıkıp gitmesine, bu düzene, restlerinize, kabullenemediğiniz çoğu şeye, içinizde çoğu şeye ters düşen bu yapıya… evet bu ve bundan daha fazla olan tüm her şeye dayanamıyorsunuz , belki de bu yapıya doğuştan gareziniz var. belki yükünü çektiğiniz sizi yormuyor, yükü sırtınıza alırken anlattıklarınız ya da anlatamadıklarınız yoruyor. Ama sonra tek derdinizin yorgunluk olmadığını da anlıyorsunuz , daha büyük derdinizin yine fıtrat olduğunu anladığınız gibi.
sonra düşünüyorsunuz bu kadar insanı ayrı düşüren nedir diye. nerede koptuk mesela, o yol ayrımı nerede başladı. çünkü benim çoğu kez hafsalam almıyor ( bende de sorun olabilir bu konuyu anlamama üzerine) . geçen gün kaan hocanın, “zaman herkes için aynı mıdır” sorusunun cevabı aynıdır oldu , evet aynıdır o kavram. çünkü herkes için vardır. ama ele alış şekilleri ayrışır dediği gibi. velhasıl her şarta, kişiye, duruma, aymazlığa, yanlışa karşı duruşunuz net ve dirayetiniz tam olsun. ve buradan ayrı bir dünyanız olsun, sürekli sığınabileceğiniz. diğerlerinin eleğinden geçemeyecek olan ve hiç bir türlü anlaşılmadığınız, anlaşılmadıkça güzelleşen ,size kalan bir güzelliğiniz olsun hayatta.
güzel bir alıntı ile yeni günümüz hayırlı olsun.
“güzellik hakikattir, hakikat güzellik.”
güzel bir alıntı ile yeni günümüz hayırlı olsun.
“güzellik hakikattir, hakikat güzellik.”

Yorumlar
Yorum Gönder