işte tam da yağız gönüler'in en sondaki postunda belirttiği gibi, hani elinde kablolu telefonu olan o adamın fotoğrafının altında yazar. "yarım ağız sevmem..."
"gecenin karanlığının dağılıp güneşin doğacağını bildiğimizden, inatla ve inatla severiz". çok çok güzel bir yazı.
Yorumlar
Yorum Gönder