... Bir Başak Var

 kırık dökük hikayeler biriktiriyoruz... sonra onları birleştiriyoruz kendimize kırık olmayan yenilerini sunmak için. baharın güneşi, çınar ağaçlarına yansıyıp yere hare olarak düşüyor, bizim de içimize şenlik oluyor. bazı türkülere denk gelişlerimiz oluyor... bu ana, ancak bu kadar güzeli yakışırdı diyoruz... yukarı bağa küçük kilimi sermişiz, dudağımızın kenarında bir başak var, elimiz başımızın altında yukarı gökyüzüne bakıyoruz, gözümüz dalıyor güzelliğe, biraz sonra çaya çağrılacak ismimizden bir haberiz.

bu sıralar güzel şeylere ağlıyor ve gözümden akan o yaşları çok seviyorum.bana hala derin bir nefes aldırdıkları için. hep mutluluktan ağladığımız, yukarı bağ hissi veren, taze bir serinlik sunan rüzgar gibi ömrümüz olsun. güzel haberler, hikayeler biriktirdiğimiz...

yanımızda çalan aşağıdaki türkü...

https://www.youtube.com/watch?v=WrNze755qj0 





Yorumlar

Popüler Yayınlar