Gidelim Mi?
gidelim mi buralardan her şey bittiği zaman.çoçukların ölmediği, annelerin, babaların ağlamadığı, doğanın katledilmediği bir zaman gidelim mi seninle buralardan...
kara ya da demir yoluyla ama. kesinlikle uçak ile değil. senin dizine yatarım hem. en güzel hikayeyi anlatırsın. hala bu yaşımda dinlemeyi en çok sevdiğim hikayeyi. uyurum belki sonra. akşamlar geçer, evler geçer, insanlar geçer. muavinin ikramını ıskalarız çoğu kez ama uyurum belki.
sonra gelecek uzun sürer açar izleriz. siyasümbül gölü sahnesine ağlarız. gerçi ben ağlarım, sen de beni izlersin. tuhaf tuhaf bakarsın ama anlarsın bilirim. nedenini çok iyi bilirsin. gidelim mi buralardan herşey bittiği zaman anne.
ama hala bir yerlerde üzerler insanlar birbirlerini, ağlatırlar, ağlarlar, zalimlerin yüzünden ölürler masumca, dertlerini anlatamazlar. bir yerlerde yani hiçbir şey bitmez çoğu zaman anne. en canlılığıyla devam eder. ama her birimizin içinde bu gitmek mevzusu hep vardır.
tüm kadınlara ithaf ediyorum bu yazılanları. güzellikleri içinde barındıran güzel kadınlara...

Yorumlar
Yorum Gönder